Memories.
Memories of you etched deeply within my head,
& I'm wondering why you broke the promises made.
Click here to get Falling Objects

Thursday, August 11, 2011

再见=]

现在的我真的很开心~为你伤心的就是个傻子~
如果你真的爱我的话~你就不会跟我分了第三个星期就有新女友了~我不伤心~我这会祝福你~你现在这么了我也不理
那么多~应为你不属于我的了~想跟你说的那句话就是~我会比你更幸福的~:) 

再见=]

No comments:

Post a Comment